Wednesday, August 5, 2009

ble ati mule b'pk..

Ble brg2 after cal him,diam2 nk dkt 1 year cple period kite, feel that we r knowing together 4 along times.tbe2 terthinking tht,mgkin ke die milik aku 1 ari nnt? selame in our relation ni, yela long distancekn,we only it can hope but god dicide it. So gather je our memories n if we are not fate together, we redha it.wargh3..

cz org sllu ckp (ble da org kate,kne wt tnde " kt ats die,ekeke bru real.kasi bolt ckit) "tuhan m'beri kite org yg salah,utk kite bljr dr k'slpn dan lebih m'hargai org yg betul (jodo kite) nnt". btol ke 2?? tp it depent to org jgk la cz cbe klu kte tbe2 dpt thu jodo kte,kte pn plak 2 x pnh b'cnte, x thu pape tbe2 kwin, xle jgk, sbb expirience 2 sbnrnye cikgu kte..jdkn kte lbh matured b'pk.tp de gak org bodo yg da kne pn sm je, x ubah pape pn..cri pe je dlm idup org cm 2,huh kuciwa!!

Bukn nk jd motivation tp 2 la sj sbb pnglmn org le wt kte bljr dr c 2, uhm dlu aku pnh gak cple gn cdie 5 thun (ceth tbe2 t'cte lak story lm) tp x k'mn gk,act future plan important in one relations, igt llk2 di luar sn, pmpn x ske kn llk yg xde future plan. tp kn klu s'tkt future plan tp xde usehe pn x gune gak.tgkkn je, de org laen msuk jarum jgn mrh lak...

kdg2 org sllu ckp, "kate2 2 doa". uhm..tpkn aku sllu gak kate "aku xde jodo r gn die",tkot lak tp b'hrp, cm ne plak 2?adeh~~~

tpkn sbnrnye"pe yg kte nk kte akn dpt cme lmbt n cpt je" "klu kte x dpt pn mgkin de hkmh d'sblknye sbb DIA lbh thu" n sbb god is caring dear~

No comments:

Post a Comment